Płatności
Wszystkie zamówienia realizujemy po otrzymaniu pełnej płatności z góry. Nie pracujemy na „wariackich papierach” — inwestujemy czas i wiedzę, dlatego wymagamy pełnej przedpłaty.
Możesz skorzystać z opłatności odroczonych, jednak wyłącznie za pośrednictwem serwisu Stripe, a w przypadku płatności ratalnych lub odroczonych — musi to zostać zaakceptowane przez partnera Klarna. To jedyna forma przyjmowania płatności — nie prowadzimy indywidualnych umów ani przypomnień mailowych.
Pracę zaczynamy wyłącznie wtedy, gdy zamówienie zostanie opłacone wybraną formą płatności i zaakceptowane przez serwis Klarna (jeśli dotyczy). Brak zaksięgowania płatności oznacza brak startu projektu — żadnych wyjątków.
Formy płatności:
Akceptujemy płatności kartami Visa, MasterCard, American Express, BLIK, Klarna oraz przelewy za pośrednictwem Stripe. Możesz płacić w polskich złotych lub wybrać opcję płatności w euro — wszystko jest jasne i transparentne.
Stripe gwarantuje bezpieczeństwo płatności — połączenia są szyfrowane, a Stripe jest jednym z najbardziej popularnych i zaufanych serwisów obsługujących płatności na całym świecie. Jednak pamiętaj, aby zadbać o bezpieczeństwo także po Twojej stronie. Nigdy nie wysyłamy linków do dokonania płatności — cały proces odbywa się automatycznie podczas składania zamówienia.
Aktualność danych:
To Twoja odpowiedzialność, aby podać aktualne i prawidłowe dane do faktury oraz płatności. Jeśli dane ulegną zmianie, musisz nas o tym niezwłocznie poinformować.
Ceny:
Podane ceny są ostateczne i zawierają wszystkie podatki. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen, ale nie dotyczy to już złożonych i opłaconych zamówień.
Opóźnienia w płatności:
Nie akceptujemy opóźnień. Brak płatności w ustalonym terminie skutkuje wstrzymaniem realizacji projektu do momentu zaksięgowania środków.