Pamiętasz ten dzień, kiedy zdecydowałaś, że zajmiesz się projektowaniem wnętrz na poważnie? Kiedy zdecydowałaś, że założysz własną firmę projektową. Kiedy stworzyłaś stronę internetową, może nawet wydrukowałaś wizytówki (swoją drogę, już od lat nie używam wizytówek, bo są zbędne, gdy pracujesz online).

Gdy marzysz, o oczekującej kolejce klientów na przygotowany przez Ciebie projekt wnętrza i gdy w końcu możesz powiedzieć tym wszystkim niedowiarkom, że potrafisz.Że zrobiłaś to i nieźle Ci idzie.

Ale zaraz potem włącza się myślenie, a co jeśli mi się nie powiedzie? Że ten dzień nigdy nie nadejdzie?

Prawda jest jednak taka, że jeśli sama nie zadecydujesz, że chcesz spełnić swoje marzenia i zaczniesz pracować nad ich realizacją, to nigdy Ci się nie uda. Żadna magiczna wróżka nie przyfrunie do Ciebie z workiem złota i nie zamieni Cię w projektanta wnętrz. Takie rzeczy dzieją się tylko w bajkach. 

Natomiast stworzenie dochodowego biura nie jest takie trudne jak mogłoby Ci się wydawać. Po pierwsze, musisz postanowić, że to zrobisz i musisz wierzyć w swój sukces.

Po drugie, zapoznaj się z listą tych kilku punktów, które dla Ciebie przygotowałam. Niestety sama wiedza jak projektować wnętrza nie wystarczy jeśli chcesz na prawdę stworzyć firmę, która nie tylko pozwoli Ci robić to co kochasz, ale także zarabiać na swojej pasji.

  1. Buduj swoją listę mailingową: Możesz to zrobić, nawet nie posiadając strony internetowej, a nawet powinnaś zacząć, zanim na dobre otworzysz swój biznes.
  2. Powiedz wszystkim czym się zajmujesz. Nawet jeśli dopiero raczkujesz w swoim biznesie projektowym poinformuj rodzinę, znajomych, że projektujesz wnętrza. Klienci sami Cię nie znajdą, jeśli Ty im nie powiesz, czym się zajmujesz
  3. Zacznij pisać bloga. Dziel się wiedzą z innymi. Pokaż, że znasz się na rzeczy. Systematyczny blog pozwala także Google wypozycjonować Twoją stronę wyżej w wyszukiwarkach, bez konieczności wykupywania reklamy
  4. Poświęć czas na określenie z kim NA PRAWDĘ chcesz pracować i co NA PRAWDĘ chcesz projektować. Oferowanie wszystkiego dla każdego nigdy nie działa z korzyścią dla jakiegokolwiek biznesu. To specjaliści są w cenie.
  5. Zainwestuj we własną stronę internetową. Sam kanał na Facebooku czy konto na Instagramie nie wystarczy do prowadzenia poważnego biznesu. 
  6. Pamiętaj, że strona internetowa Twojej firmy to nie tylko portfolio. Strona www musi konwertować, a to oznacza, że osoby, które się na niej pojawiają są w większości Twoimi potencjalnymi klientami. Musisz zadbać o to, aby utrzymać ten kontakt, bo osoba opuszczające Twoją stronę rzadko na nią powróci. 
  7. Odpowiednio wyceń swoje usługi. Zacznij od określenia budżetu i wysokości zarobków, jakie potrzebujesz i do nich dopasuj usługi. Nie odwrotnie. Nie patrz także ślepo na konkurencję starając się dopasować swój cennik to tego, co oferują inni. Oferowanie coś taniej niż inni nie jest dobrym pomysłem na prowadzenie biznesu.
  8. Stwórz konkretne usługi, które oferujesz. Nie stosuj ogólników typu: projektuję wnętrza, indywidualnie dostosowane do potrzeb klientów. Każdy klient ma inne potrzeby, ale przecież wiesz, czy Twój projekt będzie składał się tylko z doboru kolorystycznego, wizualizacji, 50 planów czy będzie to doradztwo przez Internet. Nawet sam kompleksowy projekt wnętrza będzie zawierał inną ilość planów u jednego projektanta, a inną u innego. Uwierz mi. Szkolę was od 17 lat, coś co dla ciebie jest standardem, dla kogoś innego jest przesadą i odwrotnie. 
  9. Zainteresuj się tematem SEO. 
  10. Określ konkretny cel, który chcesz zrealizować w konkretnym czasie. Napisz to, z konkretną datą, do kiedy zrealizujesz ten temat, powieś nad  biurkiem, w kuchni gdzieś, gdzie będziesz stale to widzieć i wieś się do pracy. Bez tego, nie ruszysz do przodu.

Jeśli szukasz drogi na skróty i konkretnego planu jak zrealizować wszystkie powyższe i więcej punktów w swojej firmie to zajrzyj na stronę moich szkoleń. www.readydesign.pl/kursy

Przygotowałam je dla wszystkich takich osób jak Ty (i jak sprzed wielu lat), gdy musiałam radzić sobie sama i ogarnąć swoją firmę z małym dzieckiem na rękach. Znajdziesz zna nich wszystko to, do czego doszłam metodami prób i błędów, wprowadzając w życie wiedzę biznesową zdobytą i innych kursach i szkoleniach. Czekają na Ciebie gotowe wskazówki i rozwiązania, które zostały sprawdzone przeze mnie i wielu innych projektantów. Tak abyś nie musiała sama testować tego na sobie i swojej firmie marnując czas i pieniądze.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
>

BEZPŁATNA APLIKACJA: Zobacz jak mogę Ci pomóc i uzyskaj bezpłatny dostęp do wiedzy