Czy założyłaś swój biznes, dlatego bo chcesz projektować wnętrza, czy dlatego, bo taki pomysł wydał Ci się ciekawy na zarobienie pieniędzy?

Czasami zaczynając współpracę niektórymi projektantami mam wrażenie, że rozmawiam z zupełnie inną osobą, niż ta, która wydawała się być przeglądając jej stronę internetową czy kanały w socialmediach. Są dwa powody dla których nie należy tak robić:

Na dłuższą metę to “udawanie” jest bardzo męczące. Nawet mnie, zodiakalnemu bliźniakowi, to rozdwojenie jaźni wymagałoby dużo pracy i uwagi za każdym razem gdy miałabym pracować nad marketingiem w swojej pracy.

Drugi i o wiele ważniejszy problem jest taki, że Twój klient wybrał Cię dlatego, bo taka “wydawałaś się” w Internecie i chce pracować właśnie z tym tworem, który stworzyłaś. On nie chce pracować z Tobą, bo Cię nie zna. Czy masz ochotę i siłę “być” profesjonalna przez następne X miesięcy pracy z klientem?

Często także tworzysz obraz profesjonalisty starając się dopasować do swojej konkurencji. Ale to odróżnienie się od niej jest tym czymś, co powoduje, że przyciągniesz czyjąś uwagę i czego inni nie podrobią. Tworzysz swoją markę, czy kolejną kopię kolejnej kopii?

Jak znaleźć swój wewnętrzny głos i swoje ja?

Hmm, daj sobie chwilę czasu. Włącz ulubioną muzykę, uciąć w ulubionym fotelu lub wyjdź do ulubionej kawiarni. Weź z sobą papier i coś do pisania i zacznij pisać. Co lubisz robić najbardziej? Co jest dla Ciebie ważne, a czego nie akceptujesz? Gdzie chcesz być za rok, 5 lat, 10? Dlaczego chcesz być tam gdzie chcesz? Dlaczego projektujesz wnętrza, ale tak naprawdę?

Gdybyś mogła przez całe życie projektować tylko jeden rodzaj wnętrz, co by to było? Jakich klientów nie akceptujesz? Co jest dla ciebie najbardziej męczące podczas pracy nad projektem, a co sprawia Ci największą radość?

Czy odpowiedzi na te pytania są twoimi prawdziwymi, czy to tylko opinie innych osób na Twój temat?

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
>

BEZPŁATNA APLIKACJA: Zobacz jak mogę Ci pomóc i uzyskaj bezpłatny dostęp do wiedzy